Skip to main content

Miestiečiai per retai kaime nakvoja

Mėsa, mėsa, mėsa. Kartoju šį žodį drąsiai, nors visi tuoj puola šieptis, esą nieko nesuprantu. Išties - kuo toliau, tuo mažiau suprantu (va, ir nevalgyk serbentų), bet šiandien suvokiau vieną dalyką: jūs ir patys nieko nesuprantat.
Darbe iškilo diskusija: kas per gyvuliai yra tos mėsinės karvės ir kodėl neetiška valgyti kiaušinį.

Turiu kelis kontrolinius klausimus mėsamėgių budrumui ir žinioms patikrinti (kaimuose augusieji - eikite parūkyti):
1) kiek laiko po apsiveršiavimo karvė duoda pieno?
2) ką reiškia sąvoka "bergždžia karvė" ir kaip tas bergždumas sprendžiamas?
3) ar gali karvė atsisakyti šeiminio gyvenimo ir pasenti kaip telyčia?

Giliausias, filosofiškas ir visa apibendrinantis klausimas yra paskutinis. Atsakymas į jį, pasakysiu, yra neigiamas, štai tau ir lygybė.
Apie mėsą vis dėlto papasakosiu kitą kartą, nes dar turiu pasikonsultuoti su žinovais. Čia pateikiu pokalbį, kuris paaiškina visus intymius kiaušinių gyvenimo aspektus. Kiaušiniai - sena tema, bet vis išlenda neišmanėlių.


- Kiaušinis be viščiuko - tai tarsi mėnesinės? Juk ne nuodėmė imti kiaušinį - jis tik... neapvaisintas kiaušinėlis. Taip?
- Nu tai taip išein dėl tų kiaušinių be viščiuko :)
- O bet kaip žinoti, kuris kiaušinis apvaisintas?
- Niekaip.
- Va čia turbūt ir yra visa moralinė dilema.
- Galima kažkaip rengenu pažiūrėt.
- :D Echoskopija.
- Arba sudaužius iškrenta kruvinas darinys, jei kiaušinys ne pirmo šviežumo ir viščiuks jau formuojas :)
- Bue. Bet jei šaldytuve laikai, tai gal nesiformuoja?
- Ne, ypač jei jis krautuvėj pirkts. Tada 100 proc. garantijos, kad neapvaisints
- O jei tik tokie šniūrėliai, tarsi kraujagyslė viena, tai jau ką nors reišk?
- Neįsivaizduoju :)
- Nu ok. Tai tarp tavo kiaušų gali pasitaikyt viščiukų.
- Manau, kad mano kone visi yra apvaisinti :) Tam ir gaidys kieme.
- Mmmm. Ir vieną dieną užeini į daržinę ar tai vištidę, ką ten jau turi, ir matai daug geltonučių cyp cyp cyp?
- Nė velnio. Kad juos pamatytum, višta turi nežinau kiek laiko perėti. O mano kūrvoms tik su gaidžiu duotis - ant kiaušinių nė viena nelipa :(
- O jei tu juos vata apdengtum?.. Bet kur tu juos apdengsi, į keptuvę iškart meti, ane?
- Tai jei vata apdengsi, vis tiek vata jų neišperės :) Inkubatoriaus reik, ale neturim :(
- Hmm. O į keptuvę belenkokius muši?
- Aha. Visus iš eilės. Nes švieži visi.
- O per kiek laiko iš padoraus kiaušo imasi kraujingas darinys?
- Neįsivaizduoju. Pernai viena višta kaip ir bandė perėti, bet paskui jai pabodo kaip kokiai gegutei, tai per klaidą sudaužiau tokį kiaušą, labai nemalonus vaizdas buvo. O jau smarvė...

Ar jau laukiat Velykų? Aš laukiu.
Didžiausias pasaulyje kiaušas. Reuters nuotr.

Comments

Popular posts from this blog

Kai gyveni kaip pabėgėlis, laikaisi labai keistos dietos

... tikina vienoje savo dainų "Refugee All Stars". - Ar aš panašus į beždžionę? - klausia grupės lyderis ir po nejaukios akimirkos paaiškina: - Afrikoje gyvena beždžionių, babuinų ir (dar kažko) . Beždžionės nedidelės ir ne itin stiprios. Babuinai gerokai didesni ir stipresni, jiems nugalėti beždžionę - vieni niekai. Įsivaizduokite - beždžionė prisirenka gėrybių, susikrauna jas savo gūžtoje. Ateina stipresnis babuinas ir atima visas gėrybes. Ar tai teisinga? -E/No/Je, - šaukia klausytojai. - Ne ne ne ne ne! Tai labai neteisinga. Ir toliau dainuoja groja šoka regį. Pamaniau, kad man muzika, jau po kokybės vertinimo, patinka, jei pasižymi bent vienu iš dviejų aspektų - stebina arba yra labai nuoširdi. Tai regis manęs visai nestebina. /galėtų tuo ir baigtis, bet rašau toliau/ Užsiminiau apie šį vasario pradžioje vykusį koncertą dėl dviejų priežasčių: šiaip jau  "Refugee All Stars"  yra šaunuoliai. Kita priežastis, tikroji, - anuos sakinukus pasirašiau iš

Aštuoni mylintys vyrai

O po to nustojo lyti. Suėmiau kartono dėžės kraštą, užsimečiau ant riešo maišą su kibiru ir išstūmiau dviratį pro lauko duris. Pastaruoju metu susiduriu su situacijomis, kurios nenutiktų moteriai ilgu paltu ir aukštakulniais, bet man nutinka, nors pagaliau turiu paltą ir net batus. Man nutinka statybos, santechnika, gobelenai, difuzoriai, sifonai, išoriniai blokai, žarnelės, varžų matavimai, įsigijimai ir pardavimai. Ar aš mėgstu šiuos dalykus? Ne, visi žino, kad mėgstu tik apelsinų džemą ant bagetės riekių ir literatūrą. Ar aš žinau, ką anie žodžiai reiškia? Nutuokiu, po šimts perkūnų. Ar tai lengvina mano gyvenimą? Vaikyti! Aš nekalbu apie darbą, jei kam galėjo šauti mintis. Aš kalbu apie spalvingą savo asmeninį gyvenimą. Nesakysiu, kiek kartų pastarąjį mėnesį krausčiausi, bet akylas skaitytojas pats gali įtarti. Žmonės kalba, kad toks mano būdas, tačiau aš kaltinčiau aplinkybes - tas pačias, kurios pagaliau man priminė apie rašymą iš malonumo. Kiti tai pavadintų skyrybomis, b

pop-pop-pop-pop-pop-poooooop....

Norėčiau pasidalyti mintimis apie populiariąją muziką. Esate ją girdėję?  Iki šiandien su dabartine pop muzika man teko susidurti sykį - kai aptikau  naujieną , kad populiariosios muzikos įrašų pardavimai perkopė krizę ir pirmą kartą nuo Britney Spears laikų (rodos, 1999 m.) - ūgtelėjo 0,3%. 1999 m. man buvo 12 metų ir aš labai nemėgau Britney Spears. Man, muzikos mokyklos auklėtinei, ji atrodė ne tik durna, bet ir bebalsė ("lažinuosi, kad neatskirtų tercijos nuo kvintos"). Vis dėlto aptikusi  minėtąją naujieną  ir ėmusi ją nagrinėti, ieškoti papildų ir kokios nors pridėtinės vertės lietuvių skaitytojui, pasiklausiau ir vargšę įrašų industriją ištempusių dainininkų muzikos, jei taip sutartinai tą garsą vadiname. Ir - kaip seniams pridera - nutariau, kad mano paauglystės muzika buvo geresnė. Tikiu, kad Tututės skaitovas nežino, kas yra 1D, t. y. "One Direction". Ir ačiū dievui, sakau, žvalgydamasi nuo rūpesčio suplėkusiomis akimis. Industrijos gelbėtoją Adel