Skip to main content

Izraelis tą, Izraelis aną. I

Galvojau, kad esu pats nelaimingiausias žmogus pasaulyje, kiurksodama 5 žvaigždučių viešbučio Jerzualėj lovoje, kol įsijungiau televizorių ir pradėjau žiūrėti laidą "a Healthy You". Jos viešnia, atėjusi papasakoti, kokius sveikus antipresperantus jos kompanija gaminanti, taip ir pragirgždėjo visą pokalbio laiką, kuris tiesiog negalėjo būti nesėkmingas.
Argi neliūdėtum - ateini į stulbinančiai amerikietišką laidą girtis, nesulauki nei vieno kritiško klausimo - tik imk ir pasakok apie savo keistą darbą, ir - negali.
Tai panašiai ir aš jaučiausi, sulaukusi kelionės į Izraelį. Kaip susirgau, nepasakosiu, nes netikėliai niekam neįdomūs (tačiau galite drauge su manimi pasijuokti - vienintelė TV programa angliškai buvo aukščiau minėtu pavadinimu). Visą kelią iki oro uosto pynėsi maždaug trys mintys - su visais gražiai atsisveikinau - tas gerai;
ar mano skystas santykis su trimis monoteistinėmis religijomis... (nesugebėjau pabaigti sakinio); neperskaičiau Kūtvėlos blogo ir todėl nieko nežinau apie Izraelį.
Mėginau atsiversti jį išmaniuoju, bet kaskart apsipildavau ašaromis. Tais kartais, kai gebėdavau pakelti galvą ir pro ašaras dar šį tą įžvelgdavau, mačiau: nemalonią "WizzAir" stiuardesę, į klausimą "Ar tikrai nėra nei vieno sumuštinio?" atsakiusią "Jei pasakiau, kad nėra, vadinasi nėra" (net išsibudinau ir pralinksmėjau); Tel Avivo šviesas - nice; reklaminius vienos oro linijų bendrovės plakatus, vaizduojančius vyrą ir moterį Amsterdame, Pizoje, t. t. - moters veidas buvo subraižytas kažkuo aštriu; labai gražius oro uosto darbuotojus ir Jeruzalės kalvas bei monolitus.
Kadangi jau pradėjau dalytis savo neįkainojama patirtimi, pridursiu, kad norėdamas išsiaiškinti, paketėlyje glūdi kavos ar pieno milteliai, turi jį apversti 6 kartus.
Bet rytoj jau jau tikrai būsiu sveika.






Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Malonu, kad mane (Kūtvėlą) skaitote. Į Izraelį irgi skridau serganti, 5 nosinaičių pakeliai per dieną buvo norma, Coldrex gėriau užpildama karštu vandeniu vonioje, nes super-duper aparatūros su trimis mygtukais pakaitinti filtruotam vandneiui neįvaldžiau. Tai suprantu Jus iš dalies.

    O kaip žiūrisi per išmanųjį?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalbant apie karštus dalykus - dar atkreipiau dėmesį į radiatorių ir gyvatukų nesamybę. Per telefoną blogas atrodo puikiai, nebent akims kas nutikę:)

      Delete
    2. Aš tų technologijų neišmanau, bet svarbu, kad rodo. Mano kambaryje buvo elektrinis šildytuvas, o hostelyje buvo kondicionierius-oro kaitintuvas viename. Man didesnį įspūdį paliko Tel Avive kad visi pirmi namų aukštai su grotomis.

      Delete
    3. Su grotom lengviau užlipti į antrą aukštą mat

      Delete
  3. "Balagan" beja yra hebrajiškas žodis :)
    O dar apie karštus dalykus, dažniausiai pas juos vamzdžiai išvedžioti namo išorėje, tad temperatūrai nukritus žemiau nulio, vandens vamzdžiams vamzdiec :) Nenuostabu kad taip panikuoja sniegui iškritus... Stiklo taip pat visur tik vienas sluoksnis, kai pas mus du ar net trys :)
    Mane tame Radio "kabino" porelė, su kažkokiom neaiškiom užuominom apie afterparti. Nelabai man ten patiko, bet matyt nuo vakarėlio priklauso.
    Ačiū už įrašą, įdomu buvo paskaityt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiū tau :) Radio gali sulaukti kuo įvairiausių pasiūlymų, tas tiesa:) Bet jeigu tari griežtą "ne", visi pagalvoja, kad esi religinga, ir kažkaip klausimas išsisprendžia savaime:D

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kai gyveni kaip pabėgėlis, laikaisi labai keistos dietos

... tikina vienoje savo dainų "Refugee All Stars". - Ar aš panašus į beždžionę? - klausia grupės lyderis ir po nejaukios akimirkos paaiškina: - Afrikoje gyvena beždžionių, babuinų ir (dar kažko) . Beždžionės nedidelės ir ne itin stiprios. Babuinai gerokai didesni ir stipresni, jiems nugalėti beždžionę - vieni niekai. Įsivaizduokite - beždžionė prisirenka gėrybių, susikrauna jas savo gūžtoje. Ateina stipresnis babuinas ir atima visas gėrybes. Ar tai teisinga? -E/No/Je, - šaukia klausytojai. - Ne ne ne ne ne! Tai labai neteisinga. Ir toliau dainuoja groja šoka regį. Pamaniau, kad man muzika, jau po kokybės vertinimo, patinka, jei pasižymi bent vienu iš dviejų aspektų - stebina arba yra labai nuoširdi. Tai regis manęs visai nestebina. /galėtų tuo ir baigtis, bet rašau toliau/ Užsiminiau apie šį vasario pradžioje vykusį koncertą dėl dviejų priežasčių: šiaip jau  "Refugee All Stars"  yra šaunuoliai. Kita priežastis, tikroji, - anuos sakinukus pasirašiau iš

Aštuoni mylintys vyrai

O po to nustojo lyti. Suėmiau kartono dėžės kraštą, užsimečiau ant riešo maišą su kibiru ir išstūmiau dviratį pro lauko duris. Pastaruoju metu susiduriu su situacijomis, kurios nenutiktų moteriai ilgu paltu ir aukštakulniais, bet man nutinka, nors pagaliau turiu paltą ir net batus. Man nutinka statybos, santechnika, gobelenai, difuzoriai, sifonai, išoriniai blokai, žarnelės, varžų matavimai, įsigijimai ir pardavimai. Ar aš mėgstu šiuos dalykus? Ne, visi žino, kad mėgstu tik apelsinų džemą ant bagetės riekių ir literatūrą. Ar aš žinau, ką anie žodžiai reiškia? Nutuokiu, po šimts perkūnų. Ar tai lengvina mano gyvenimą? Vaikyti! Aš nekalbu apie darbą, jei kam galėjo šauti mintis. Aš kalbu apie spalvingą savo asmeninį gyvenimą. Nesakysiu, kiek kartų pastarąjį mėnesį krausčiausi, bet akylas skaitytojas pats gali įtarti. Žmonės kalba, kad toks mano būdas, tačiau aš kaltinčiau aplinkybes - tas pačias, kurios pagaliau man priminė apie rašymą iš malonumo. Kiti tai pavadintų skyrybomis, b

pop-pop-pop-pop-pop-poooooop....

Norėčiau pasidalyti mintimis apie populiariąją muziką. Esate ją girdėję?  Iki šiandien su dabartine pop muzika man teko susidurti sykį - kai aptikau  naujieną , kad populiariosios muzikos įrašų pardavimai perkopė krizę ir pirmą kartą nuo Britney Spears laikų (rodos, 1999 m.) - ūgtelėjo 0,3%. 1999 m. man buvo 12 metų ir aš labai nemėgau Britney Spears. Man, muzikos mokyklos auklėtinei, ji atrodė ne tik durna, bet ir bebalsė ("lažinuosi, kad neatskirtų tercijos nuo kvintos"). Vis dėlto aptikusi  minėtąją naujieną  ir ėmusi ją nagrinėti, ieškoti papildų ir kokios nors pridėtinės vertės lietuvių skaitytojui, pasiklausiau ir vargšę įrašų industriją ištempusių dainininkų muzikos, jei taip sutartinai tą garsą vadiname. Ir - kaip seniams pridera - nutariau, kad mano paauglystės muzika buvo geresnė. Tikiu, kad Tututės skaitovas nežino, kas yra 1D, t. y. "One Direction". Ir ačiū dievui, sakau, žvalgydamasi nuo rūpesčio suplėkusiomis akimis. Industrijos gelbėtoją Adel