Skip to main content

Tailandas meilės spalvos

- Ar ne graži spalva, gydytojau? - pamoju į didįjį kojos piršą, nuo kurio ką tik buvo nuluptas nagas.
- Taip… Tai meilės spalva, - nešypteli gydytojas.
- Būtent.

Prieš tai gulėjau ligoninės lovoje, širma skiriamoje nuo kitų lovų. Įvairiausiai subaladoti Tailando turistai mykė, dūsavo, keikėsi skirtingomis kalbomis. Aš laukiau, kol seselės išvalys ir dezinfekuos atsivėpusį nagą. Tarp mano ir gretimos lovos sukinėjosi švelniai įkaušęs rusas ir mėgino su manimi palaikyti pokalbį. Jis kalbėjo rusiškai ir vokiškai. Sužinojau, kad gyvena Berlyne, kad jo draugas - subaladotas iš visų pusių, šįsyk - pūliuoja jo akis.
Rusas vis pasilenkdavo pasižiūrėti į mano nagą, o tada šaukdavo, koks tas vaizdas yra baisus.

Pasitarusios su gydytoja, seselės pasiūlė nepalikti nago nukristi pačiam. Šalinimas, dezinfekcija, nuskausminimas ir antibiotikai infekcijai išvengti man atseisią apie 150 eurų.
Su sesele sutariame rauti nagą, atsisakau nuskausminimo.

Rusas dar mane kibina, bet aš nebegaliu sėdėti. Atsigulu, užverčiu akis, pakeliu delnus prie veido. Viena seselė sučiumpa mano abi kojas, kita paremia skaudamą. Staiga rusas pasilenkia prie manęs, švelniai prispaudžia mano petį ir sako vokiškai: “Papasakok apie savo darbą.”
“Komunikacija”, sakau jam. “Aha, o kai tu rašai, ką kiti žmonės veikia tavo įmonėje?” “Kiti programuoja”, - paklaikusi šnabždu vokiškai. “Ką programuoja, koks tai dalykas?” - rusas prispaudžia mano alkūnę.

- Žinai “Kleiderkreisel?”
- Aišku, žinau, mano draugė nuolat perka ir parduoda “Kleiderkreisel”
- Tai aš dirbu “Kleiderkreisel” Lietuvoje. Tai iš tiesų yra lietuviška kompanija, kurios tarptautinis pavadinimas “Vinted”.
- A! O tu naudojiesi “Vinted”, perki ir parduodi?
- Perku, nelabai pardavinėju… A!

Nago nebėra.

- Diržys, solnuška, - po akimirkos sako rusas ir išveda savo šlubą draugą iš palatos.

Prieš tai. Sėdžiu nepažįstamų tajų verandoje, ant balkio greta pastatytas romo stikliukas. Niujorkietis su 70% etilo alkoholio tirpalu plauna draugės nubrozdinimus, jai darosi silpna, gulasi ant verandos grindų. Amerikietis susikarpo savo marškinėlius ir juostas naudoja kaip tvarsčius, prilaikančius tirpale išmirkytus vatos gabaliukus. 

Ateina mano eilė. Tajės moterys ir lady-boys mane guodžia kaip moka, bet akivaizdu, kad neteksiu dailiai laku nuauksinto kojos nago. Į basutę kapsi kraujas.

Amerikietis pila po nagu spiritą, susiėmusi už ausų ir stipriai užsimerkusi rėkiu per visą gatvę, protarpiais sugiedodama eilutę iš Lietuvos himno.

Amerikietis su vokiete (“tik nepagalvokit, kad mes draugaujam”) motopirkomis nuveža mus iki trobos pasiimti draudimo dokumentų, o tada - ir į ligoninę dezinfekcijai. Krypuojant prie ligoninės durų, nuzvimbia, nesusivokus paklausti jų vardų.

Prieš tai. Lekiam keliu. Važiuoti Tailande man patinka. Važiuoti Tailande smagu.







Comments

Popular posts from this blog

Aštuoni mylintys vyrai

O po to nustojo lyti. Suėmiau kartono dėžės kraštą, užsimečiau ant riešo maišą su kibiru ir išstūmiau dviratį pro lauko duris. Pastaruoju metu susiduriu su situacijomis, kurios nenutiktų moteriai ilgu paltu ir aukštakulniais, bet man nutinka, nors pagaliau turiu paltą ir net batus. Man nutinka statybos, santechnika, gobelenai, difuzoriai, sifonai, išoriniai blokai, žarnelės, varžų matavimai, įsigijimai ir pardavimai. Ar aš mėgstu šiuos dalykus? Ne, visi žino, kad mėgstu tik apelsinų džemą ant bagetės riekių ir literatūrą. Ar aš žinau, ką anie žodžiai reiškia? Nutuokiu, po šimts perkūnų. Ar tai lengvina mano gyvenimą? Vaikyti! Aš nekalbu apie darbą, jei kam galėjo šauti mintis. Aš kalbu apie spalvingą savo asmeninį gyvenimą. Nesakysiu, kiek kartų pastarąjį mėnesį krausčiausi, bet akylas skaitytojas pats gali įtarti. Žmonės kalba, kad toks mano būdas, tačiau aš kaltinčiau aplinkybes - tas pačias, kurios pagaliau man priminė apie rašymą iš malonumo. Kiti tai pavadintų skyrybomis, b

Kai gyveni kaip pabėgėlis, laikaisi labai keistos dietos

... tikina vienoje savo dainų "Refugee All Stars". - Ar aš panašus į beždžionę? - klausia grupės lyderis ir po nejaukios akimirkos paaiškina: - Afrikoje gyvena beždžionių, babuinų ir (dar kažko) . Beždžionės nedidelės ir ne itin stiprios. Babuinai gerokai didesni ir stipresni, jiems nugalėti beždžionę - vieni niekai. Įsivaizduokite - beždžionė prisirenka gėrybių, susikrauna jas savo gūžtoje. Ateina stipresnis babuinas ir atima visas gėrybes. Ar tai teisinga? -E/No/Je, - šaukia klausytojai. - Ne ne ne ne ne! Tai labai neteisinga. Ir toliau dainuoja groja šoka regį. Pamaniau, kad man muzika, jau po kokybės vertinimo, patinka, jei pasižymi bent vienu iš dviejų aspektų - stebina arba yra labai nuoširdi. Tai regis manęs visai nestebina. /galėtų tuo ir baigtis, bet rašau toliau/ Užsiminiau apie šį vasario pradžioje vykusį koncertą dėl dviejų priežasčių: šiaip jau  "Refugee All Stars"  yra šaunuoliai. Kita priežastis, tikroji, - anuos sakinukus pasirašiau iš

pop-pop-pop-pop-pop-poooooop....

Norėčiau pasidalyti mintimis apie populiariąją muziką. Esate ją girdėję?  Iki šiandien su dabartine pop muzika man teko susidurti sykį - kai aptikau  naujieną , kad populiariosios muzikos įrašų pardavimai perkopė krizę ir pirmą kartą nuo Britney Spears laikų (rodos, 1999 m.) - ūgtelėjo 0,3%. 1999 m. man buvo 12 metų ir aš labai nemėgau Britney Spears. Man, muzikos mokyklos auklėtinei, ji atrodė ne tik durna, bet ir bebalsė ("lažinuosi, kad neatskirtų tercijos nuo kvintos"). Vis dėlto aptikusi  minėtąją naujieną  ir ėmusi ją nagrinėti, ieškoti papildų ir kokios nors pridėtinės vertės lietuvių skaitytojui, pasiklausiau ir vargšę įrašų industriją ištempusių dainininkų muzikos, jei taip sutartinai tą garsą vadiname. Ir - kaip seniams pridera - nutariau, kad mano paauglystės muzika buvo geresnė. Tikiu, kad Tututės skaitovas nežino, kas yra 1D, t. y. "One Direction". Ir ačiū dievui, sakau, žvalgydamasi nuo rūpesčio suplėkusiomis akimis. Industrijos gelbėtoją Adel