Skip to main content

Reklaminis pokalbis

Viena uoliausių mano įrašų komentatorių yra Anonimė, Naujojo teatro, skirto neįgaliųjų integracijai, administratorė ir aktorė. Na, lyg ir ne administratorė, o pastatyminės dalies vedėja. Žinot, kaip mažose organizacijose būna - visi kažkaip vadinasi, bet daro, kas ką daro. Kiek man žinoma, vienas iš pastatyminės dalies vedėjos darbų yra pasižiūrėti, nes ne visi mato. Taip ir sako: "Artūrėli, gal tau pasižiūrėti į ką nors?" O Artūras, akiniais ir lupa prisispaudęs prie užrašo, atšauna ir pats puikiausiai mokantis.
Teatro spektaklis "Stiklinis žvėrynas" važiuoja į Šiaulius ir vedėjai reikia pasirūpinti afišomis, video medžiaga, pranešimu spaudai.
- Dar reiks tą straipsnį išsiųsti redakcijai, kad įsidėtų prieš spektaklį, - pasakoja ji man.
- Hm, būtų daug įdomiau, jei žurnalistas pats jus pakalbintų ir straipsnį parašytų.
- Taip, bet mes tiek pinigų neturim. Be to, pas mus dirba mergina, į kurios pareigas įeitų tokie straipsniai. Na, ji daugiau daro, bet...
- Pranešimų spaudai niekas neskaito, jie būna neįdomūs, - toliau aiškinu. - Va, jei sudomintumėte žurnalistą, jis galbūt jūsų istorijas kokias nors susirinktų, savais žodžiais spektaklį apibūdintų...
- Žinau, bet mes neturime pinigų žurnalistui.
- Šiaip žurnalistams neturėtumėte duoti pinigų. Jiems moka jų redakcijos - už darbą.
- Tai redakcijai ar žurnalistui mokėti, mums tas pats, - vis tiek jų nėra, - atsidūsta.
- Ne, turiu galvoj, kad niekam nemokėtumėt, gal šiaip įdomūs esate!
- Kaip tai.
- Nu paprastai, atvažiuoja trupė, gastroliuoja po Lietuvą, jau kažkiek laiko dirba... Gal įdomu.
- Nieko nemokėt?? Už tokią reklamą?!


Žodžiu, jei būsite Šiauliuose ir pamatysite kokį dvasingą teatro pranešimą spaudai, tai nekreipkite į jį dėmesio. Spektaklį mačiau dukart, tas galiu nemokamai pasakyti: jis tiems, kurie mėgsta tradicinius spektaklius. "Stiklinis Žvėrynas" (T. Williams) - gana tipiška tragikomedija, kokių būna Jaunimo ar Nacionaliniuose teatruose, šiuolaikinės scenografijos ar režisūros apraiškų čia nerasi. Svarbiausias trūkumas - priklausomai nuo aktorių sudėties, prasimuša perdėtas kai kurių veikėjų jausmingumas, pavadinkime, teatrališkumas, būdingas lietuviškam mūsų teatrui. Tačiau jis neužgožia pagrindinės spektaklio minties. Nors ir purkštavau žiūrėdama spektaklį antrą kartą (pirmą kartą jame vaidino ir Mantas Zemleckas, "Kamanių šilelio" grojikas ir dainuotojas - puikiai atliko vaidmenį), jo pabaigoje ir vėl ašarojau. Jautrus tai daiktas ir bendražmogiškas. 

Comments

Popular posts from this blog

Kai gyveni kaip pabėgėlis, laikaisi labai keistos dietos

... tikina vienoje savo dainų "Refugee All Stars". - Ar aš panašus į beždžionę? - klausia grupės lyderis ir po nejaukios akimirkos paaiškina: - Afrikoje gyvena beždžionių, babuinų ir (dar kažko) . Beždžionės nedidelės ir ne itin stiprios. Babuinai gerokai didesni ir stipresni, jiems nugalėti beždžionę - vieni niekai. Įsivaizduokite - beždžionė prisirenka gėrybių, susikrauna jas savo gūžtoje. Ateina stipresnis babuinas ir atima visas gėrybes. Ar tai teisinga? -E/No/Je, - šaukia klausytojai. - Ne ne ne ne ne! Tai labai neteisinga. Ir toliau dainuoja groja šoka regį. Pamaniau, kad man muzika, jau po kokybės vertinimo, patinka, jei pasižymi bent vienu iš dviejų aspektų - stebina arba yra labai nuoširdi. Tai regis manęs visai nestebina. /galėtų tuo ir baigtis, bet rašau toliau/ Užsiminiau apie šį vasario pradžioje vykusį koncertą dėl dviejų priežasčių: šiaip jau  "Refugee All Stars"  yra šaunuoliai. Kita priežastis, tikroji, - anuos sakinukus pasirašiau iš

Aštuoni mylintys vyrai

O po to nustojo lyti. Suėmiau kartono dėžės kraštą, užsimečiau ant riešo maišą su kibiru ir išstūmiau dviratį pro lauko duris. Pastaruoju metu susiduriu su situacijomis, kurios nenutiktų moteriai ilgu paltu ir aukštakulniais, bet man nutinka, nors pagaliau turiu paltą ir net batus. Man nutinka statybos, santechnika, gobelenai, difuzoriai, sifonai, išoriniai blokai, žarnelės, varžų matavimai, įsigijimai ir pardavimai. Ar aš mėgstu šiuos dalykus? Ne, visi žino, kad mėgstu tik apelsinų džemą ant bagetės riekių ir literatūrą. Ar aš žinau, ką anie žodžiai reiškia? Nutuokiu, po šimts perkūnų. Ar tai lengvina mano gyvenimą? Vaikyti! Aš nekalbu apie darbą, jei kam galėjo šauti mintis. Aš kalbu apie spalvingą savo asmeninį gyvenimą. Nesakysiu, kiek kartų pastarąjį mėnesį krausčiausi, bet akylas skaitytojas pats gali įtarti. Žmonės kalba, kad toks mano būdas, tačiau aš kaltinčiau aplinkybes - tas pačias, kurios pagaliau man priminė apie rašymą iš malonumo. Kiti tai pavadintų skyrybomis, b

pop-pop-pop-pop-pop-poooooop....

Norėčiau pasidalyti mintimis apie populiariąją muziką. Esate ją girdėję?  Iki šiandien su dabartine pop muzika man teko susidurti sykį - kai aptikau  naujieną , kad populiariosios muzikos įrašų pardavimai perkopė krizę ir pirmą kartą nuo Britney Spears laikų (rodos, 1999 m.) - ūgtelėjo 0,3%. 1999 m. man buvo 12 metų ir aš labai nemėgau Britney Spears. Man, muzikos mokyklos auklėtinei, ji atrodė ne tik durna, bet ir bebalsė ("lažinuosi, kad neatskirtų tercijos nuo kvintos"). Vis dėlto aptikusi  minėtąją naujieną  ir ėmusi ją nagrinėti, ieškoti papildų ir kokios nors pridėtinės vertės lietuvių skaitytojui, pasiklausiau ir vargšę įrašų industriją ištempusių dainininkų muzikos, jei taip sutartinai tą garsą vadiname. Ir - kaip seniams pridera - nutariau, kad mano paauglystės muzika buvo geresnė. Tikiu, kad Tututės skaitovas nežino, kas yra 1D, t. y. "One Direction". Ir ačiū dievui, sakau, žvalgydamasi nuo rūpesčio suplėkusiomis akimis. Industrijos gelbėtoją Adel